onsdag 11 augusti 2010

Sockerbitar

Jag hittade precis en hel kartong full med sockerbitar i städskåpet. Intressant.
Klockan är åtta och jag sitter på kontoret och har planerat att skypa lite med folk nu framåt kvällskvisten när jag är ensam på kontoret. Ska bli trevligt, har inte pratat med nån i Sverige mer än mamma och hon som ringde från polisen.
Idag är en lugn dag. Jag drällde in sent på kontoret efter att ha varit hemma och trixat med tvättmaskinen och läst lite. Här har jag mest fyllt in ansökningar och kollat runt lite annat. Men internetet går så segt så man blir lite irriterad. Jag har försökt ladda upp bilder från Lahic på facebook men får ta en i taget annars funkar det inte.
Nu sitter jag bara här och dricker vatten och äter av godiset som finns överallt här på kontoret. Msnar lite och det är ganska trevligt.
Känns som att nästa vecka börjar allvaret, då ska vi jobba på riktigt. Jag behöver att någon har förväntningar på att jag ska göra något för att få något gjort, här på YUVA känns det som att de inte riktigt bryr sig om vi gör något eller inte. Ska bli skönt att få komma till WARD två dagar i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar