måndag 27 december 2010

God fortsättning

Nu har jag firat min första jul utan familjen. Skypade dock med dom från kontoret på julafton. Det var roligt att se dom och Alma var så söt och duktig och bytte blöja på Mia.
Julafton firades hemma på Vidadi küc. 70 tillsammans med amerikaner. Jag hade lagat massa julmat, vilket uppskattades av alla. Även av katterna som fick köttfärs och varsin köttbulle.

Nu är det min sista riktiga vecka i Baku. Jag sitter på WARDs kontor och jobbar lite på min text. Vet inte riktigt vad de förväntar sig av den men jag hoppas att den är okej. Tänkte försöka ha den klar till imorgon. Jag hade tänkt att komma hit på måndag och säga hej då lite men fick veta nu att de är nyårslediga då. Så det blir till att säga hej då imorgon.

Jag har än en gång påmint Pervana om ett intyg för min praktik hos Yuva, men fortfarande inget svar. Jag hoppas att jag får ett innan jag åker. Måste be Shahla här på WARD om ett också.

Tidigt på fredag morgon kommer äntligen Elina! Sen blir det nyårsfirande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar